Willa Ula

FAQ

W jaki sposób odbiorę klucze od apartamentu?

Klucze przekazuje bezpośrednio w pensjonacie Villa Ula ul. Łódzka10 w Pobierowie. O chęci późniejszego przyjazdu należy poinformować nas drogą mailową bądź telefonicznie.

O której zaczyna się doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00.

Jak wygląda opuszczenie apartamentu?

Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00. Jeżeli chcą się Państwo wymeldować przed godziną 9:00 alb po godzinie 10:00 należy o tym poinformować recepcje drogą mailową bądź telefonicznie.

Co jest przygotowane w apartamencie ?

Mieszkanie jest posprzątane i wyposażone w pościele i ręczniki według wcześniej zadeklarowanej liczby Gości. Nasze apartamenty są przygotowane komfortowo, na stanie jest papier toaletowy, ręcznik papierowy, kostki do zmywarki , gąbki do mycia naczyń, ścierka, płyn do mycia naczyń.

Czy mieszkanie jest wyposażone w sprzęt gospodarstwa domowego?

Tak. Apartament jest w pełni wyposażony w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztuce, garnki. Goście spędzający czas w naszych apartamentach mogą napawać się urokami miasta Międzyzdroje i nie muszą martwić się o wyposażenie mieszkania, w którym spędzają czas.

Opłaty dodatkowe?

Wszystkie opłaty są automatycznie dodane do ceny podczas procesu rezerwacji apartamentu.

Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?

Każdy apartament i pokój ma ustalony inny minimalny okres pobytu. Podczas sprawdzania wolnych terminów po podaniu daty początkowej i końcowej oraz liczby osób wyświetlą się pokoje i apartamenty które można rezerwować.

Czy można palić w apartamencie?

W całym obiekcie w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje zakaz palenia. Można palić, na balkonach, tarasach oraz w naszym ogrodzie.

Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?

Tak w Apartamencie i wszystkich pokojach , po uzgodnieniu z personelem opłata za dobę 30 zł

Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji bez utraty wpłaconej zaliczki?

Nie, wpłacony zadatek przepada.

Czy mogę zameldować się wcześniej?

Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu.

Czy mogę wymeldować i się później ?

Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu.

Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?

Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji. Gość ma możliwość wglądu w jakim czasie dany pokój i apartament jest dostępny

Czy otrzymam Fakturę za pobyt?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT na koniec pobytu.

Czy są dostępne łóżeczka dla dzieci i czy w łóżeczkach jest już poście?

Tak, jest możliwość odpłatnego (20 zł /doba) wypożyczenia łóżeczka turystycznego (łóżeczko posiada materac i jest pościel) Prosimy zgłosić taką potrzebę przy rezerwacji telefonicznej, lub dodać łóżeczko w dodatkach, przy rezerwacji online, przez naszą stronę internetową

Czy w pokojach są ręczniki, pościel?

We wszystkich pokojach do dyspozycji Gości są ręczniki I pościel. (wymieniane na życzenie)

Czy w PENSJONACIE można wypożyczyć rowery?

Tak dysponujemy rowerami do wypożyczenia, jest możliwość przechowania w obiekcie swojego roweru.

Czy z pokoi jest widok na morze?

Jesteśmy oddaleni ok 150 m od morza dlatego z naszych pokoi nie ma widoku na morze