Villa Ula ☆☆☆☆☆

Pobyt nad morzem to samo zdrowie!​

Pobyt nad morzem to samo zdrowie! – Kiedyś, gdy byłam mała, mój dziadek często opowiadał mi o swoich wakacjach nad morzem. Powtarzał mi, że pobyt nad morzem to samo zdrowie. Wtedy nie wiedziałam, co miał na myśli, ale teraz już wiem.

W końcu miałam okazję odwiedzić morze, poznałam jego uzdrawiającą moc. Było to jesienią i słońce świeciło pięknie. Gdy stanęłam na plaży i zaczęłam wdychać czyste powietrze, poczułam się jakbym znalazła się w innym świecie.

Niewątpliwie gdy tylko zaczęłam chodzić po plaży, poczułam się jakbym znowu była dzieckiem. Czułam się tak szczęśliwa i wolna. Moje myśli były czyste i spokojne. Nie mogłam uwierzyć, że takie miejsce istnieje. W apartamentach Villa Ula z pewnością wypoczęłam.

Codziennie rano wstawałam wcześnie i chodziłam na plażę. Siedziałam tam godzinami i patrzyłam na morze. Czułam się tak spokojna i szczęśliwa. Nie mogłam uwierzyć, że takie miejsce istnieje.

Wracając do domu po tygodniu spędzonym nad morzem, czułam się zupełnie inaczej niż przed wyjazdem. Byłam pełna energii i optymizmu. Zrozumiałam, dlaczego dziadek powtarzał mi, że pobyt nad morzem to samo zdrowie.

nice caucasian family having fun running in sea on sunset.Summer vacation with kids

Wynajem pokoi z Villa Ula

Odpoczynek spędzony nad morzem to nie tylko nieograniczona możliwość plażowania i najczęściej nieograniczona możliwość zażywania morskich kąpieli, ale również doskonały sposób na podreperowanie zdrowia. Coraz częściej słyszy się o talasoterapii, czyli... leczeniu morzem. Na czym ono polega? Morza północne, do których zalicza się Bałtyk, charakteryzują się wietrzną pogodą i wyższymi falami (w porównaniu do cieplejszych mórz południa), dzięki którym możliwe jest powstawanie dobroczynnej mgiełki tzw. aerozolu morskiego.

happy holiday
najlepsze wakacje

Pobyt nad morzem to samo zdrowie!​

Apartamenty nad morzem

Pobyt nad morzem to samo zdrowie!​​

Były to z pewnością wspaniałe wakacje nad morzem w Polsce. Wybraliśmy się tam z całą rodziną i było to dla nas wspaniałe doświadczenie. Pogoda była piękna, słońce świeciło, a morze było ciepłe i przyjemne.
Codziennie rano wstawaliśmy wcześnie, aby móc cieszyć się pięknymi widokami i uczestniczyć w różnych atrakcjach. Rano chodziliśmy na plażę, gdzie mogliśmy kąpać się w ciepłym morzu, budować zamki z piasku i grać w piłkę nożną. Po południu zazwyczaj chodziliśmy na spacer po mieście, aby podziwiać piękne budynki i zabytki.
Nasze wakacje nad morzem były pełne wrażeń. Zwiedzaliśmy okoliczne miasta i odwiedzaliśmy liczne muzea, galerie sztuki i inne atrakcje turystyczne. Każdego dnia znajdowaliśmy coś nowego do robienia i odkrywania.
Wieczorami zawsze wracaliśmy do naszego hotelu, aby odpocząć po całym dniu pełnym wrażeń. Przygotowywaliśmy sobie pyszne posiłki, oglądaliśmy filmy i po prostu cieszyliśmy się sobą. Były to najlepsze wakacje, jakie kiedykolwiek mieliśmy! odwiedź nas na Facebooku – Villa Ula.

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue